czwartek, 21 lipca 2011

(...48...)

Siemka! Wróciłam z obozu w poniedziałek jednakże byłam u babci te kilka dni i odpoczywałam i to aż za bardzo jak czuję bo wczoraj zrobiłam do przysiadów harcerskich i dzisiaj mam zakwasy, co prawda to nie mało, ale może najpierw wytłumaczę na czym wyglądają przysiady harcerskie, robi się je tak samo jak zwykłe tylko...
...hmmmm musiałabym pokazać.Może tak 4 przysiady zwykłe = 1 normalny .
pierwszy (1.) prawidłowy (2.) przysiad (3.) harcerski (4.), a jak jest wredny to robi się tak:
pierwszy (1.) prawidłowy (2.) przysiad (3.) harcerski (4.) wykonany (5.) piętnastego (6.) lipca (7.) w (.8)  Łukęcinie (9.) oczywiście zamiast piętnastego może być np. drugiego i tak dalej, ale taki przykład.
Ja zrobiłam tak sama dla siebie 20 przysiadów harcerskich czyli 80 zwykłych.Dobra nie będę was zanudzać.
Aparat mi się zepsuł więc zdjęć nie mam, w ogóle jakiś sezon na to że wszystko mi się psuję (klikając w klawiaturę czuję lęk, że zaraz wybuchnie) telefon też mi się zepsuł , jakieś pół godziny temu przyszedł mój złyyy ojczym (wtajemniczałam was w tajemnice moich ojczymów ?Jeśli nie to teraz mi się nie chcę.)  i powiedział że naprawa będzie kosztowała 80 zł, normalnie powiedziałabym a co tam i tak jest kijowy idealna okazja do zmiany komórki, jednak wszystkie kontakty mam zapisane na pamięci tela.Aha no i ładowarka mi się rozwaliła, wspominałam, że zgubiłam kabel USB od mp4 i że ładuję się ją przez kompa czyli, że do póki nie kupię nowego mogę zapomnieć o mp4 (mamie nawet się nie przyznaje, wiem że kiedyś będę musiała ,ale mam już przygotowaną wymówkę mianowicie : ukradli.Biorąc pod uwagę to, że obóz był pod namiotem do którego każdy mógł wejść to raczej wiar godna wersja tylko po grzyba komuś kabel i dlaczego wziął tylko kabel skoro w tym samym miejscu miałam mp4 i komórkę [wtedy jeszcze działającą]).
Dobra nie ważne w Łukęcinie bo tam był obóz (nad morzem jak by ktoś nie wiedział) był szał na koszulki z nadrukami (jedna 15 zł) oczywiście kupiłam sobie dwie jedną z logiem ACDC tylko zamiast ACDC było ADHD, i drugą trochę tandetną "grzeczne dziewczynki idą do raju, a niegrzeczne mają raj na ziemi".Dobra już się nie mogę skupić .
Bay ;***

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o przezroczystości, to oczywiście kwestia gustu :) a co do pękacza- no, to naprawdę niewiele :) pierwsze, jakie znalazłam, kosztowały po 30 zł na przykład... dlatego czekałam z kupnem na coś tańszego.
    Grr, pamiętam, jak 2 lata temu zapiaszczył mi się nad morzem mój aparat cyfrowy, sporo za niego dałam i nie mogłam naprawić...

    Pojawiła się nowa notka, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę obozu:) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, to współczuję, że Ci się tak psuje wszystko..
    Ale dużo psów! Ale to w środku czy na podwórku?
    I bardzo dobrze, a właśnie większość anty fanów rzuca się i wyzywa.. co wg mnei jest śmieszne. Sama fanką Demi nie jestem i to chyba pierwsza albo druga piosenka jej jaką słyszałam. Ale tę naprawdę polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń