Hej! Dzisiaj miałam super dzień, w ogóle - pierwsza lekcja wf, spóźniłam się , zamknęli mnie w szatni :p,codzienność. Rozgrzewkę mieliśmy zarypistą - tańczyliśmy kaczuszki ;D
Ogółem dzień fajny. Miałam nie mówić "fajny" no więc - wyśmienity.
Lekcje nawet nawet,ogłaszałam z Kingą akcje zbierania znaczków i stwierdzam iż klasa 3a jest bardzo chamska,a potem poszłam do Natalii (pzdr. dla niej) uczyć się chemii, znaczy Natalia mnie uczy, bo jestem tępa :p Co prawda skończyło się na tym że tańczyłyśmy do piosenek na vivie, ale czegoś się nauczyłam :]
Ja już chcę spać bo mam takie świetne sny, że jak dzwoni budzik mam ochotę nim rzucić o ścianę, i czasami rzucam.
Słucham "Just in love" Joe Jonasa, naprawdę faj... romantyczna piosenka, teledysk został nakręcony w Paryżu ♥ Przesłuchałam dwa single Jonasa (wyżej wymieniony + "see no more" ) z racji tego, że za złotych czasów Jonas brothers byłam jego psychofanką.
Dobra kończę, jetem ciekawa co mi się przyśni.
Dobranoc :***
oo jak dobrze że ja do sq nie chodze bo mam ferie ;p
OdpowiedzUsuń