Siema!Weźcie nawet nie wiecie jak się cieszę poezja po prostu.Miałam dać zdjęcia mojej koleżanki Klaudii, robiłyśmy jej stylizacje w różnych sklepach, od razu mówię, że widok przed to widok dla osób powyżej 18 lat, dla osób o wyjątkowo mocnych nerwach:
Od stóp do głów.Powiem w prost jak by mi dopłacali to bym się tak nie ubrała (sory Klaudia).Zdjęcie może nie jest jakieś fenomenalnej jakości, ale widać wszystko.
Pierwsze 3 zestawy były układane w New Yorkerze.Stylizowałyśmy Ja, Alice i Pamela (przyjechała z Niemiec.)
Zestaw Alice (najlepszy) na zdjęciu gorzej wygląda, ale jest naprawdę fajny, można założyć go np. na jakieś ważniejsze spotkanie.Jest dość oficjalny i gdyby nie torba to powiedziałabym że trzynastolatka nie powinna się tak ubrać, ale fajnie to wygląda, więc jest good.
To stylizacja Pameli, nie wiem zbyt co napisać hm... np. do parku .
A to moja, muszę przyznać trochę przesadzona przez te kieszenie na koszulce między innymi, ale mega podoba mi się nadruk z ustami, tak można ubrać się np. do szkoły.
Ten zestaw był robiony w C&A przez Alice, niezbyt mi się podoba, ale porównując z tym jak klaudia się na początku ubrała jest przecudny.Można się tak ubrać na randkę? Nie wiem.
Mój, podobała mi się koszulka, a dokładniej nadruk, reszta niezbyt, założyłabym do tego leginsy i inne buty (miałam upatrzone, ale nie pasowały do spodni.) Jezu po co ja piszę gdzie się tak można ubrać, a gdzie nie?
To takie bezsensowne ( zwłaszcza, że sama nie wiem), jak ktoś ma taki styl to tak wszędzie pójdzie, a jak nie to nigdzie, proste.A napiszę teraz, choć to tak pasuję, że po prostu poezja, że dzisiaj widziałam takie ogłoszenie o pokojach dla studentów, i tam taka gafa, że to poezja ( wiem, że się powtarzam, trudno) pokój pisało przez "u", czaicie.Masakra! A tak w ogóle wracam do tematu stylizacji.
Zestaw Pameli, fajny, choć jej się nie podobał, Alice jej bardzo pomagała. W dolnej części C&A ciężko coś wybrać (w Gorzowie mamy dwu poziomowe, nie wiem jak w innych miastach.)Na tym poziomie są ubrania dla dorosłych kobiet i mężczyzn, więc ciężko dla trzynastolatki coś znaleźć.Tam z boku to ja.I moje kochane leginsy z dziurami, które puściły oczko już drugiego dnia.Ale i tak je będę nosić, bo mi się mega podobają.
Nie chce mi się zbytnio wstawiać reszty zdjęć, bo coś się nie chcą się wstawić, wiem że to brzmi jak masło maślane, ale jeszcze muszę muszę nadrobić zaległości, na innych blogach, poczytać i skomentować.Chcę jeszcze książkę poczytać "Paulina w orbicie kotów" Marty Fox.Mam ogółem dużo do czytania ( nie licząc lektur których nie chce mi się czytać bo to marnotrawienie wolnego czasu, a ja będę czytać to co chce i nikt we mnie nie wmusi, bo czytam naprawdę mnóstwo, ale tego co chce, i sorka, że się powtarzam, ale po 22.00 mózg mi się wyłącza i normalnych zdań nie układam.Niby tego tak dużo napisałam, a tak mało, głównie zdjęcia.Dorzucę może jeszcze od siebie, że lepiej jak zaraz pójdę spać, bo zaraz wypiję całą wodę z domu i pójdę do sklepu całodobowego, bo jak mi się chce pić to wodę muszę mieć, bo nie wiem co.
Ok kończę bo ta notka zaczyna tracić sens.
Bay :*
Jutro napiszę...
Fajne stylizacje, ta elegancja najładniejsza :)
OdpowiedzUsuńb. ładne dobranie stroju : )
OdpowiedzUsuńpowiększaj zdjęcia ! bo są maluuutkie : D
dodaje do obserwatorów !
zapraszam
www.intimissini.blogspot.com
Z tych wszystkich stylizacji, nie założyłabym żadnej całej, jedynie może mogłabym zwrócić uwagę na tę bluzkę z ustami
OdpowiedzUsuńTo jak ta Twoja 'Klaudia' była ubrana na początku...
OdpowiedzUsuńSorry, ja jestem pokolenie Jacykowa ,więc wg mnie powinna dostać mandat za ten ubiór!