czwartek, 2 czerwca 2011

(...39..)

Hejaaa!Kupiłam sobie nowe okulary, ale nie mam zdjęcia, bo Alice mi nie chce wysłać na gg, a ja ... o jest już...
 A zresztą nieważne.Jutro przychodzi zamówienie z Oriflamu!!!Zamawiałam lakier do paznokci i tusz do rzęs nawet nie wiem ile to tam kosztowała ale trudno, moja sprawa.Nie będę miała 6 z religii, bo brat Tomasz jest w szpitalu i do końca roku nie przyjdzie.Wpadłam na pomysł, żeby cała nasza klasa go odwiedziła, ale w sumie nie wiem, fajnie by  było.Mama mi powiedziała, że nie jadę na kolonię, a do jutra musi wypełnić kartkę.Nie wiem co robić, chyba dam komuś żeby wypełnił za nią, nie wiem...
Do biblioteki się zapisuję i ogółem jutro chyba będzie dobry dzień, chyba.Jak na razie mam 21 % z matmy, a żeby zaliczyć muszę mieć 40%, niedawno miałam 16% więc postęp jest, ale muszę się sprężać , bo jak nie zdam to się zabiję.Jezu spać mi się chce masakra, jutro dam zdjęcia okularków i przy okazji outfit.
Bay ;*

4 komentarze:

  1. pokaż okulary! ;.d
    życzę powodzenia z matematyką, trzymam kciuki! ;.)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaz;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jezeli interesuje cie moda i fotografia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na fotkę :).
    I powodzenia z matmą!

    OdpowiedzUsuń