niedziela, 5 czerwca 2011

Stylizacje część III

To już raczej ostatnia (chyba, że Klaudia da się jeszcze wystylizować :D)
Stwierdziłam, że jestem zbyt leniwa, żeby zmieniać piosenki na youtube, a nie chce mi się w kółko słuchać tych samych.Więc puszczam sobie playlisty .Prawie miesiąc minął od zamieszczenia pierwszej części stylizacji, ale zapomniałam o nich.
Ok, może dam je już teraz, bo jak się rozpiszę to zginiecie z zanudzenia :

Stylizacje w Hausie :


 Stylizacja Ali.
Nie wiem zbytni co napisać ubrałabym się tak... wszędzie.
Oprócz tam weseli pogrzebów, rozpoczęć/zakończeń roku itp.
Najbardziej podobają mi się spodnie.
Buty do każdego zestawu były te same, bo nie było zbyt dużego wyboru.
A poza tym można było wziąć maks 3 rzeczy, więc...


 Moja stylizacja, nie przyłożyłam się zbytnio przyznam, ale strasznie podobała mi się ta koszulka i spodnie, więc połączyłam se razem.
Wtedy mi się podobało teraz uważam, że wygląda to niechlujnie.
Ubrałabym się tak jedynie, żeby pochodzić po domu, albo na podwórku, ewentualnie  na spotkanie z przyjaciółką ( u niej).
Najlepszy element : koszulka
22.22 ktoś mnie kocha
Zestaw Pameli.
Prześliczna sukienka .Sama bym ją kupiła gdyby nie 3 cyfrowa cenna i moja figura, a dokładniej brzuch.
Nie wiem gdzie bym się tak ubrała, na randkę, spotkanie w kawiarni lub parku.
Najlepszy element : To chyba oczywiste, sukienka.











Jutro do szkoły zakładam spódnicę która jest dość dziwna, ale fajna.Zwłaszcza w zestawieni z moimi rzymiankami.Może jutro dam zdjęcia.Tak czy siak powinny być jeszcze 3 stroje, ale nie mogę iść znaleźć, jak dam radę jutro to dam, a jak nie to nie wiem.
Dziwnę, że nie pozwalają  nam w szkole nosić krótkich spodenek, a spódniczki tak.
Dodam jeszcze, że spędziłam dzisiaj cały dzień nad jeziorem i strasznie piecze mnie twarz, bo się spiekłam, a używałam filtru i to jeszcze firmowego. Zwykle opalam się od razu na brązowo.Albo tak jak w zeszłym roku nie opalam się wcale.Dwa lata temu w 2 tygodnie opaliłam się na murzynkę serio.Masakra.
Kończę .
Bay :* 

3 komentarze:

  1. Wycięli mi pęcherzyk żółciowy. Ale już po wszystkim, jestem w domku trochę boli, ale nie narzekam :)
    Ładna sukienka w ostatniej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najładniejsza jest ta 2 stylizacja ;*
    Zapraszam do mnie! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka rzeczywiście świetna i obydwie pary spodni! :) Najlepsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń