czwartek, 4 października 2012

109.

Witam ! To mój ostatni post.. ostatni jako czternastolatki. Jutro kończę 15 lat. Ile się w tym czasie zmieniało... Po prostu masakra. A ten rok... był pełen płaczów, ucieczek, kłótni.Z charakterystycznych rzeczy to na pewno oglądanie seriali "Glee", "Pamiętniki Wampirów" i "Pretty Little Liars" i przeżywanie z Alice i Carly. I mania, która zaczeła mi się miesiąc temu : One direction .
No i jeszcze występ w teatrze, mój drugi. Teraz gdy przypominam sobie pierwszy to, o jej. Byłam zestresowana, zapomniałam tekstu i chwilkę później odpowiedziałam w ogóle patrzyłam w widownie, ale światła mnie oślepiały, powiedziałam pewnie za cicho :P
Teraz miałam już małe doświadczenie, tekst którego miałam dużo więcej pamiętałam, mówiłam głośno z tego co słyszałam jeśli chodzi o dykcje było bardzo dobrze. Jestem ciekawa występu w tym roku i nie mogę się doczekać.
Jutro w sumie dam takie bardziej szczegółowego posta. A w tygodniu postaram się dać zdjęcia z urodzin i prezentów, pierwszy już dostałam z Anglii , kartkę .
Mam nadzieję, że przyjęcie będzie tak fajne jak w zeszłym roku, a nawet lepsze.

Papaty !

1 komentarz: