Jupi!Dzisiaj to dopiero jestem happy ;)
Będzie party i to grube na ok 20-30 osób, ale będzie fajnie...
Organizuje je Kasia (pozdro, dla Kasi przy okazji).Już w sobotę ale fajnie nie mogę się doczekać.
Dam z milion fotek, będę specjalnie oszczędzać baterie w aparacie.Z każdym z osobna muszę mieć zdjęcie. Muszę się umówić z dziewczynami na próbny make-up, przetestuje moje nowe kosmetyki przy okazji :)
A właśnie miałam dać ich zdjęcia więc:
^^^Kosmetyczka^^^
Średnio mi się podoba, ale była w zestawie.
^^^Błyszczyk^^^
On jest piękny i pięknie pachnie.
^^^Kredka z gumką do rozmazywania z tyłu^^^
Gumka może być (lepsza niż palec), ale kredka świetna, perfekt!
Bonus!!!
A bonusem jest dezodorant od Fergie, nie dostępny w katalogu.
Ok kończę.
Bay :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz