Hejka!Mam zaciesza w sumie nie wiem czemu, ale mam.Dzisiaj w końcu słucham coś normalnego.
Nie mogę znaleźć dokładnie tego samego, ale to chyba ten sam filmik tylko innego użytkownika.
Jeszcze jakieś 2 miesiące temu słuchałam tego non stop.Teraz też bym mogłabym.Jak bym mieszkała w Anglii czy gdzieś indziej w Wielkiej Brytanii to bym wzięła kredyt pod zastaw domu, okradłabym bank, sprzedała nerkę i za te pieniądze doładowałabym konto i bym na nich głosowała.Simon (z jury) powiedział, że spóźnili jakieś 15 lat.Może dobrze, że mnie nie było na widowni, bo umarł by tragicznie.Dobra, bo wychodzę na jakąś psychofankę, a tego nie chce.Dzisiaj idę do Divy, może znajdę coś fajnego (marzą mi się kolczyki piórka). Jak nic nie będzie to przetracę pieniądze na lakiery w Rossmanie.Fajnie się dzisiaj ubrałam, ale nie mogę dać zdjęcia, bo rozładowały się mi baterie w aparacie, a właśnie kupie baterie.
Kończę, bo mama przyszła co oznacza, że ja wychodzę.
Bay :*
fajny blogspot :) równiez dodaje :*:)
OdpowiedzUsuń