piątek, 15 kwietnia 2011

(...23...) Wpadka

Siemka!Mam okropny nastrój.Wczoraj mój ojczym przyłapał mnie na rzyganiu na siłę...
...powiedział matce.Teraz mnie kontrolują kiedy idę do łazienki czy kuchni.Wiem, że nie powinnam rzygać, ale to jedyny sposób na to bym czuła się szczęśliwa.Teraz czuje się jak w klatce.Mogę rzygać tylko w szkole i u kogoś, ale ta druga opcja jest dość zła, bo nie chce dla kogoś, żeby...nie umiem wytłumaczyć, tak czy siak ja nie chciałabym żeby ktoś obrzygiwał mi kibel.Rozmawiałam przed chwilą z Natalią z mojej klasy (jeśli to czytasz, to pozdrawiam, jeśli nie to i tak pozdrawiam) najchętniej bym wkleiła tą rozmowę, ale przez szacunek do prywatności Natalii nie zrobię tego.Rozmowa dała mi trochę do myślenia, ale i tak nie przestanę rzygać (przynajmniej jak na razie) do póki nie osiągnę, tego co chce.Mam świadomość tego, że powinnam się leczyć i chce tego, ale nie teraz.
Przepraszam, że musieliście to czytać, ale musiałam to napisać....
Bay :*
Napiszę dopiero w niedziele wieczorem, albo w poniedziałek. 

3 komentarze:

  1. No co Ty! Co Ty robisz.. chcesz schudnac?;/ nie powinno się tak robic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog. ;d ;*
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie. ;]
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak robiłam.. ale jestem teraz pod obserwacją ;|
    :*

    OdpowiedzUsuń