Hej! Justyna mnie przekonała, żebym napisała jeszcze raz.Czy tylko mi się wydaję czy ludzie ubierają sie teraz szaro-buro.Czemu ??(Powiedziała ta co przez tydzień chodziła od stóp do głów w czerni.) Jak wcześniej wspominałam mam zarypisty outfit w głowie uległ on delikatnej modyfikacji ale jest dobrze. Aha i pilnie potrzebuję 50 zł na oriflame, sory za wszystkie błędy ale jak na razie to nie żyję z niewyspania a jestem rannym ptaszkiem i znając życie jutro wstanę o 6 rano. Mam pomysł sprzedam nerkę i będę miała na zakupy, chrzanić, że dwie szafy się nie domykają a trzecia jest wypchana po brzegi właściwie tego nie noszę mogę pooddawać lub sprzedać i tu jest problem nie mam czasu i aparat mi się zepsuł. Jezu wszystko mi się skasowało dobrze, że jest opcja cofnij.Naszła mnie wena do pisania książki chyba coś napiszę, a jutro będzie kłucie na biologię bo w poniedziałek sprawdzian.I uwaga uwaga będzie sesja tematyczna nie wiem jak to zrobię bez aparatu ale dam radę .Albo mini parada debili wezmę kilka osób poprzebieramy się za zombie i będziemy chodzić po Gorzowie.
A o to zdjęcie z pierwszej corocznej parady debili :
Od lewej : Patka, Alice, Gaga, Mrozu, Darka , Ada and me!-Wiem profesjonalny make-up.
Schowały się : Carly i Angela
Papatki :*

fajne : ))
OdpowiedzUsuń