niedziela, 24 czerwca 2012

104.

Witam! Czuję, że to nieuniknione siedzę na miękkim łóżku w ciepłej piżamie i dwoma kubkami wypełnionymi herbatą, ale choroba mnie chyba i tak dopadnie.Boli mnie gardło i mam kaszel, ostatnio skończyło się to zapaleniem płuc, babcia już histeryzuję mówiąc, że umrę.Babcia zawsze histeryzuje, raz mi się telefon rozładował, a przyszłam troszkę później, a zastałam babcię zapłakana i święcie przekonaną, że ktoś mnie zgwałcił. Jest to z mojej strony zdecydowanie przesadzone, chociaż rozumiem, że się martwi.
Nie mogę być chora, ponieważ:
1.W piątek jest zakończenie roku i idę do livingrooma z znajomymi.
2. Jakiś czas później jest impreza i na nią też muszę iść.
3.Wakacje, kurde !!!

Muszę zapamiętać - przez następne kilka dni nie mogę latać, po dworze w krótkim rękawku kiedy pada deszcz.
Myślę, żeby zrobić recenzje paru książek, które przeczytałam. Jak coś możecie pisać w komentarzach tytuły.
Czuję się pozytywnie nastawiona do życia.
Lecę oglądać film !
Papaty !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz