Hejka!Miałam już nie pisać no, ale cóż to uzależniające.Chociaż pierwszego bloga założyłam w 2006 roku teraz czuje największą potrzebę pisania.Moja kotka miałczy nie miłosiernie przy drzwiach.Mój bezczelny ojczym mówi, że to dla tego, że ona chce ...się porozmnarzać, ale ja się wykłócam i mówię, że ona jest za młoda.Jutro dopiero skończy 9 miesięcy, a właśnie jutro prima aprilis :)
Nie mam jeszcze przygotowanego kawału, ale coś wymyśle.Mam specjalną aplikacje w komórce nazywa się psotnik i zmienia głos.Może ją wykorzystam.Dziś mega dużo zjadłam i chce mi się rzygać.Brzuch mi pęka w szwach.Czas na biegi albo co...
Jutro może założę moje jasnoszare spodnie z pepco , nie umiem ich określić, ale najbliżej im do pump.
Jak będzie ciepło.A do tego adidasy za kostkę.
No ok teraz na pewno był ostatni wpis dzisiaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz