czwartek, 24 marca 2011

(...2...) Fotki

Hejka!Dziś na dworze jest tak cudnie...
Jak mówiłam chodzę teraz cały czas z aparatem i zrobiłam parę fotek :


Jezu!Prawie godzinę wstawiałam to zdjęcie...
Więc zrozumcie mnie więcej mi się nie chce.

Okulary-mama mi kupiła nie wiem gdzie.
Koszulka-F2F
Leginsy- Tesco (nie wyśmiewajcie mnie, podobały mi się i już)
Buty- CCC

Zdjęcie wykonała : Klaudia T.Na długiej przerwie.
Tło: Boisko mojego "kochanego" gimnazjum.

Dowiedziałam się, że nie wolno robić zdjęć policji!Więc konkurs jest bezsensowny! Jak mamy zrobić zdjęcie policji jeśli nie wolno tego robić?!
Nie poszłam dzisiaj na koło filmowe, nie chciałam i już!Narysowałam co miałam i starczy. Acha, jeśli nie wiedzieliście to na kole filmowym w mojej szkole robimy animacje rysując nie na komputerze tylko na kartce.Mam już dość sporo zajęć.Koło filmowe, koło teatralne.Ciągłe sprawdziany (wczoraj miałam 3 i to pod rząd!!!).Do szkoły przychodzę o 08.00, a wychodzę o 15.00/16.00 prawie codziennie wyjątkiem jest wtorek (13.30) i piątek (12.45).Ale w piątek muszę od razu po lekcjach spakować się i jadę do babci...
W poniedziałek mam zaliczenie z matmy.Muszę uzupełniać braki z pierwszego semestru kiedy to się w ogóle nie uczyłam.Następny tydzień jest luźny tylko jeden sprawdzian, z historii. Z całego starożytnego Rzymu, a ten temat przerabialiśmy około 2 miesięcy .Ehhhhhh...
Kończę.
Bay :*

2 komentarze:

  1. Więc. JA osobiście idę na komisariat,bo też biorę w tym konkursie udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mama identyczne buty , są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń