Właśnie kończy się weekend, mogę zaliczyć te dwa dni do udanych.
W sobotę byłam z Alice, Alą, Angeliką i Darią w kinie. Ala i Daria poszły kiedy za drugim razem nie udało nam się zdobyć biletów.Acha, poszłyśmy na "Sala Samobójców", a ten film jest od 15 la (my mamy 13).
Za pierwszym podejściem poszłyśmy w pięć i nie udało się :(
Za drugim razem to była akcja, heh.
Zaczęłyśmy się zastanawiać "która z nas najbardziej przypomina piętnastolatkę???"
Padło na mnie.Dobrze, że wcześniej wpadłam na pomysł, żeby założyć buty na obcasie (mam 156 cm wzrostu, w tamtych butach z 10 cm więcej) i stanik push-up.
Alice ma na szczęście całą masę jak ja to nazywam "malowideł" i pomalowała mnie.
Przeszłam się po kinie i poszłam do łazienki tylko spojrzałam w lustro i już wiedziałam "To się na pewno nie uda", ale do odważnych świat należy :)
Podeszłam do kasy uśmiechnęłam się szeroko i powiedziałam :
-Poproszę 5 biletów na salę samobójców.
-A masz skończone 15 lat?
-Tak, tak mam 15 lat, ale nie mam legitymacji
-Nie ma legitymacji nie ma biletów
Poszłam z opuszczoną głową do dziewczyn.Chwilę rozmawiałyśmy aż w końcu Ala i Daria powiedziały, że idą bo to nie ma sensu.
Ja się nie poddałam!Alice i Angelika wątpiły, ale ja w końcu podeszłam do kobiety stojącej z kilku letnim synem i mężem i spytałam się czy mogła by kupić nam bilety?
Zgodziła się!!!
Miałyśmy pod jarkę do 14:50, ( o 15.00 zaczynał się film, a o 14.55 już wpuszczali) bo ja musiałam wypalić:
-A co będzie jak nas nie wpuszczą?
I oczywiście było 5 minut dramatu.
Jezu jaka ulga jak weszłyśmy na salę.Otańczyłyśmy po raz drugi spontaniczny taniec radości i zasiadłyśmy w fotelach.
Po 300 milionach godzin reklam masła zaczął się film.
Nie mogę napisać o czym jest ale powiem jedno:
ZAJEBISTY!
Nie wiem czy tu można przeklinać i mam to w sumie gdzieś, ale tego filmu nie da się opisać słowami jest po prostu BOSKI!
Wszystkim gorącą polecam obejrzeć w kinie, a nie na monitorze!Jeszcze zdążycie!
Jutro napiszę coś więcej może poszukam jakiś filmików, nie wiem.
Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro piszę poprawkę z matmy.
Bay ;)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz