poniedziałek, 28 marca 2011

(...5...) Moja nowa mania...średniowiecze.

Hejcia!Jestem w domu od 17, ale miałam jeszcze MEGA problemy z netem.Przez godzinę mi się nie włączył!! Masakra!Od wczoraj mam manie na średniowiecze i już wymusiłam na mamię Simsy średniowiecze i dalej nie wiem.Nauczę się gadać po staropolsku, acha i już postanowiłam się nauczyć Esperanto czyli języka, który wymyślił polak.Miał być to język dla całego świata, że tak powiem ale nie doszło do skutku.
Tak czy inaczej coś wymyśle.
Mogę:
1.Przerobić pokój na średniowieczny.
2.Czytać średniowieczne książki. 
3.Nauczyć się staropolskiego.
4.Czytać mnóstwo o średniowieczu.
5.Nosić ubrania stylizowane na średniowiecze.

Tego ostatniego punktu nie jestem pewna, ponieważ w średniowieczu noszona długie suknie, ale chodzi mi bardziej o taką górę sukni, żeby wyszła tunika podobna do sukni średniowiecznej tylko czegoś takiego nie znajdę w sklepie, a moje umiejętności krawieckie niezbyt pozwalają mi na szycie, ale koło Alice jest taki second-hand w którym są różne takie suknie, więc moja robota ograniczy się do obcięcia dołu, więc chyba dam radę, chyba ;)
Dobra kończę może coś napiszę później.
Bay :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz