czwartek, 8 grudnia 2011

(...70...) Goshico

Witam, jak u was? Jeśli chodzi o mnie to okropnie wcale się nie polepsza, może nawet pogarsza jutro jadę do lekarza. Mama mówi, że mam zapalenie płuc, a jeśli tak 2 tygodnie leczenie w szpitalu, co oznacza że ominie mnie szał przedświąteczny - najlepszy czas w roku. Powiem tak siedzę w domu i w ogóle nie jestem z tak zadowolona, nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, ale naprawdę chce iść do szkoły, ale nie tylko. Do parku na huśtawki, na murek nawet nie wyobrażacie sobie jak mi tego brakuje. Jest czwartek, a ja ostatni raz wychodziłam w sobotę.

Dobra zmieńmy temat przedwczoraj albo coś koło tego oglądałam Dzień Dobry TVN.
I muszę przyznać, że się zakochałam w torebkach marki GOSHICO.
Nie dodam zdjęć, bo coś się teraz zmieniło i nie ogarniam,, ale tu macie stronkę:

http://www.goshico.com/category/torebki/1/long/price/asc/0

Niestety torebki są strasznie drogie, więcej raczej nie kupię bynajmniej nie teraz.

Oglądaliście finał top model? Ja tak co prawda programem zainteresowawałam się kiedy obejrzałam przedostatni odcinek. Ludie mówią, że bylo ustawione jednakże na kotku zrobili przed finałem sondę i zadali pytanie kto wygra. Olga nie pamiętam dokładnie ale miała ponad 50 % głosów. Pozatym kibicowałam jej, nie wysyłałam sms'a i nie dlatego że nie mam nic na koncie.
Muszę kupić nowe brawo, bo jest tam temat o Honey i Zombie Boyu!Uwielbiam ich, kiedy zobaczyłam teledysk do "Bord this way" myślałam, że to tak wymalowali,a tu masakra.
Kurde wykaszle zaraz płuca będzie dobrze.
Wczoraj było spotkanie z żużlowcami Stali Gorzów baardzo chciałam na nie iść szkoda że nie mogłam.... aha i chcę przekazać gratulacje.
W naszym mieście odbywał się konkurs plastyczny pt. "Azorek szuka domu"ma on na celu zachęcenia do adopcji psa, moje przyjaciółki zajeły następujące miejsca :

1.Natalia G. - Pierwsze miejsce.
2.Klaudia T. - Drugie miejsce.
3.Kasia W. - trzecied miejsce.

Gratulacje!!!!
Wspomne, że chodzimy razem do szkoły i klasyco jest w ogóle dziwne. Na całe miasto, pięknie! Ja też miałam brać udział w tym kon kursie, ale gdy niosłam pracę do szkoły wkurzyłam się i rozwaliłam.

Troszkę się rozpisałam, papapa!!!

3 komentarze:

  1. gratuluję . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a pamiętasz tą gazetka z miasta co był obrazek że można wygrać matke z dzickiem i do tego kstroje koąpielowe dla nich gratis :)

    Hinatka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, ale mam wrażenie jak by to było kilka lat temu, dziwne nie?

    OdpowiedzUsuń